Dlaczego listę zadań warto mieć w systemie CRM?

Dlaczego listę zadań warto mieć w systemie CRM?

Praca nad eventem to niekończąca się lista zadań do wykonania. Zadania mają bardzo różny charakter i dotyczą wielu spraw.

Bardzo wygodne jest trzymanie wszystkich list zadań w jednym miejscu. Dzięki temu masz do nich łatwy dostęp, możesz w prosty sposób dzielić się nimi ze współpracownikami – zwłaszcza jeśli więcej osób pracuje nad projektem.

W tym artykule opiszę, dlaczego listę zadań warto trzymać w systemie CRM.

Zadania związane z przygotowaniem eventu


Lista zadań, które trzeba wykonać, jeśli chcesz zorganizować wydarzenie, jest niekończąca. Weźmy przykład cateringu: trzeba obliczyć jaka ilość jedzenia jest potrzebna, ile litrów napojów, jakie dania i napoje wybrać, skontaktować się z firmą, która zapewnia catering. Często prosisz o ofertę parę firm, więc prób kontaktu może być klika.

Kiedy wybierzesz firmę, musisz złożyć zamówienie, poinformować kiedy i gdzie jedzenie ma być dostarczone. To oczywiście tylko część zadań, które trzeba wykonać.

Stworzenie listy zadań dla każdego z mniejszych projektów, które składają się na zorganizowanie udanego eventu, bardzo ułatwia zadnie.

Delegowanie


Tworząc listę zadań, możesz przypisywać zadania współpracownikom. Kiedy dzielisz się zadaniami, praca idzie znacznie szybciej. W systemie CRM możesz z łatwością śledzić postęp prac. Dzięki takiemu systemowi pracujemy efektywniej, bo dużo łatwiej jest Ci kontrolować projekt.

Lista zadań może pełnić funkcję procedury. Kiedy procedura jest szczegółowo spisana, minimalizujesz ryzyko popełniania błędów, możesz w prosty sposób delegować zadania i nie musisz tracić czasu na tłumaczenie, jak wykonać zadanie. Checklisty to klucz do sukcesu.

Zadania związane z kolejnym kontaktem z klientem


Często zdarza się, że rozmawiając z klientem, nie masz informacji, których od Ciebie akurat wymaga. Może być tak, że to Ty potrzebujesz od klienta dane, które musi sprawdzić lub skonsultować. Wtedy wymagany jest kolejny kontakt w uzgodnionym czasie.

Jeśli stworzysz listę zadań, która będzie przypisana do konkretnego klienta, łatwo będziesz mógł sprawdzić, jaki jest kolejny krok do wykonania. Unikniesz sytuacji, kiedy nie pamiętasz o kontakcie z klientem. Kiedy klient skontaktuje się z innym pracownikiem, ten będzie mógł szybko sprawdzić, na czym zakończyła się ostatnia rozmowa.

Ta opcja znacznie ułatwia i usprawnia pracę.

Kalendarz


Kalendarz jest wspaniałym narzędziem, które porządkuje Ci czas. W systemie CRM możesz dodawać listy zadań do konkretnych dni i mieć do nich łatwy dostęp z poziomu kalendarza.
Dzięki temu dokładnie wiesz, które zadania musisz wykonać konkretnego dnia.

Planowanie


Umiejętnie skonstruowana lista zadań ułatwia, a wręcz umożliwia efektywne planowanie.

Polecam zapoznać się z metodą planowania GTD (Getting Things Done), dzięki której nauczysz się skutecznie rozpisywać listę zadań.

System CRM umożliwia tworzenie list w taki sposób, żeby pomagały Ci w codziennym planowaniu i zmaganiu się z zadaniami.

Gotowość do pracy


Jeśli stworzysz listę zadań, zanim zasiądziesz do pracy, Twoja praca będzie znacznie bardziej efektywna. Nie będziesz tracił czasu na zastanawianie się, co powinieneś teraz zrobić. Będziesz sprawnie skreślał zadania z listy. A skreślanie zadań to bardzo satysfakcjonujący proces.

Jeśli chciałbyś wypróbować pracę z listami zadań w systemie CRM, zachęcam Cię do wypróbowania wersji demo. W razie jakichkolwiek pytań napisz do mnie. Chętnie Ci pomogę.

Źródło zdjęcia: Obraz TeroVesalainen z Pixabay.

Zobacz Demo

© 2019 crmeventowy.pl - KODERiUM

Demo | Kontakt | Polityka Prywatności | Blog


Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?
Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?
Co można zautomatyzować w firmie dzięki systemowi CRM?