Jakie informacje agencja eventowa może szybko uzyskać z systemu CRM?

Jakie informacje agencja eventowa może szybko uzyskać z systemu CRM?

Największą zaletą systemu CRM dla agencji eventowej jest uporządkowanie danych. Ciężko nie pogubić się, kiedy część ustaleń z klientem odbywa się przez e-mail, część przez telefon. Czy Twoja baza podwykonawców to tabela w Excelu? Czy pracownicy planują swoje zadania w kalendarzach, do których tylko oni mają dostęp? Dorzućmy do tego ogromne ilości faktur i zamówień. Chaos gotowy.

Na szczęście jest lepszy sposób przechowywania danych. Dzięki systemowi CRM dla agencji eventowych dostęp do danych może być znacznie łatwiejszy i bardziej uporządkowany.

Dostęp do klientów

Jakie informacje można wyciągnąć z systemu CRM?
Obraz rawpixel z Pixabay


Kiedy wpiszesz klienta do systemu CRM, stworzysz dla niego profil. Znajdziesz w nim dane wszystkich osób kontaktowych, przypisanych do konkretnego klienta.

Kiedy pracownik będzie kontaktować się z klientem i wszystkie ustalenia doda do systemu CRM, będziesz mógł szybko podejrzeć, na jakim etapie są prace.

Unikniesz sytuacji, kiedy nie będzie wiadomo, jaki jest kolejny krok w kontakcie z klientem. O takie pomyłki jest bardzo łatwo, kiedy ustalenia odbywają się wyłącznie mailowo i telefonicznie, a status rozmowy nie jest zapisywany w miejscu widocznym dla innych pracowników.

Łatwy przegląd podwykonawców


Dodając podwykonawców do systemu CRM, możesz podzielić ich na kategorie, na przykład catering, oświetlenie, dźwięk. Możesz także przypisać podwykonawcę do konkretnej lokalizacji. Dzięki filtrowaniu znacznie szybciej znajdziesz podwykonawcę, który będzie pasował do projektu, nad którym akurat pracujesz.

Postęp w realizacji zadań


W systemie CRM możesz przypisywać zadania do pracowników. Szybko sprawdzisz, na jakim etapie realizacji te zadania są. Nie musisz pytać o to pracowników. System CRM pokaże wyraźnie kto, jakie zadanie kończy.

Dostęp do faktur i zamówień


W systemie CRM dla agencji eventowych możesz generować zamówienia i faktury jednym kliknięciem. To bardzo wygodna opcja. Poza tym, w systemie możesz przechowywać zamówienia i faktury. Dzięki temu dostęp do dokumentów jest znacznie szybszy i wygodniejszy niż trzymanie ich na dysku.

Widok kalendarza


W systemie CRM masz dostęp do kalendarza. Szybko sprawdzisz, kiedy poszczególne zadania mają swój deadline. Dowiesz się, z którym klientem i kiedy należy się skontaktować. Rozpisując projekt na zadania, będziesz mógł osadzić cały projekt w kalendarzu i przypisać do niego pracowników.

Dostęp do plików

Kiedy wymieniasz pliki głównie przez e-mail, bardzo szybko gubisz się w przesłanych wiadomościach. Ciężko jest odszukać konkretne pliki. Jeśli pliki będziesz przechowywać w systemie CRM dla agencji eventowej, będziesz mógł przypisać je do projektu. Wszystkie załączniki, prezentacje czy umowy będą w jednym miejscu, a Ty szybko odnajdziesz dokument, którego szukasz.



Największą zaletą systemu CRM jest porządek. Jeśli chcesz sprawdzić, jak bardzo możesz ułatwić sobie pracę, zachęcam do wypróbowania wersji demo. Koniecznie daj znać, jak Ci się sprawdziła.

Zobacz Demo

© 2019 crmeventowy.pl - KODERiUM

Demo | Kontakt | Polityka Prywatności | Blog


Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?
Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?
Co można zautomatyzować w firmie dzięki systemowi CRM?