Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?

Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej

Jeśli wciąż cała Twoja agencja eventowa przechowuje dane klientów, podwykonawców, projektów w arkuszach Excela, to pora przesiąść się na zintegrowany system CRM, gdzie wszelkie te dane będą w jednym miejscu i każdy pracownik będzie miał do nich dostęp.

Tylko jak wybrać taki system, który spełni specyficzne oczekiwania agencji eventowej? Spróbuję Ci pomóc.

Osobna baza klientów i podwykonawców


W agencji eventowej, ważną rolę w całym procesie odgrywają podwykonawcy. Zwróć zatem uwagę, czy system CRM pozwala przechowywać osobno bazę podwykonawców.

Czy ilość informacji, jakie można o nich gromadzić, jest wystarczająca? Czy można pogrupować podwykonawców wg ich lokalizacji, czy też kategorii usług?

Generowanie faktur i zamówień

crm-agencja-eventowa-widok-zamowienia

Czasem na jedną imprezę trzeba zatrudnić nawet kilkudziesięciu podwykonawców. Z każdym z nich trzeba podpisać umowę, która zabezpieczy interesy obu stron.

Po co robić to ręcznie, skoro takie dokumenty może wygenerować za Ciebie system? Od razu podstawi dane, wartości, terminy. Zwróć uwagę, czy system, którego zamierzasz używać posiada taką opcję.

Ilość pracowników


Każdy z pracowników i managerów powinien mieć dostęp do systemu CRM. Zwróć więc uwagę na dostępne pakiety, czy zawierają one limit użytkowników aplikacji? Czy większa ilość użytkowników znacząco podniesie cenę abonamentu za korzystanie z systemu CRM?

Sprawdź to, zanim zdecydujesz się na zakup, żeby potem nie było rozczarowań.

A jeśli coś się zepsuje?


Wszystkie technologie, choćby nie wiem jak dobre, zawsze mają prawo się zepsuć, chwilowo przestać działać. To normalne. Pytanie, co w takiej sytuacji zrobić?

Często może być tak, że bez dostępu do systemu CRM Twoja firma będzie uziemiona. Czasem na kilka minut, czasem na kilka godzin. Skrajnie może to być kilka dni.

Przed dokonaniem wyboru i zakupu zorientuj się jaką dostępność aplikacji gwarantuje jej dostawca? Dowiedz się, co w przypadku awarii? Ile może potrwać przerwa? Jakie wsparcie oferuje wtedy dostawca system CRM?

Możliwość dostosowania


Potrzeby każdej firmy potrafią być naprawdę różne. Jedni potrzebują w bazie klientów przechowywać zdjęcia, inni chcą systemu ocen dla podwykonawców, a jeszcze inna firma potrzebuje przechowywać bieżącej listy zakupów.

A czego nietypowego Ty potrzebujesz?

Niewiele jest systemów, które są w stanie spełnić dosłownie wszystkie oczekiwania. Cześć zaspokoją tylko 80% Twoich potrzeb. Przy wyborze często trzeba iść na kompromis i z czegoś zrezygnować.

Zanim jednak zaczniesz rezygnować, dowiedz się, czy jest możliwość rozbudowania aplikacji i dodanie Twoich nietypowych funkcjonalności?

Ograniczenia


Systemy CRM w chmurze często sprzedawane są w pakietach abonamentowych. Każdy z pakietów czymś się różni. Zwykle oprócz ceny są to:

– ilość użytkowników
– ilość klientów
– ilość miejsca na pliki
– dodatkowe funkcjonalności, integracje
– wsparcie supportu

Zanim podejmiesz decyzję o zakupie, upewnij się, że funkcje, których potrzebujesz, zawierają się w pakiecie, który zamierzasz kupić. Policz też ilu klientów i plików chcesz przechowywać oraz ilu pracowników będzie korzystać z systemu.

Może się okazać, że przy Twoich potrzebach nie wystarczy najtańszy pakiet.

Bezpieczeństwo


W systemie CRM przechowujesz nie tylko dane klientów, ale również pracowników, podwykonawców a także firmowe pliki. Innymi słowy, cała Twoja firma jest w systemie.

Bardzo niepożądanym byłoby, gdyby ktoś z zewnątrz dostał się do Twojej aplikacji i zyskał dostęp do danych. Każdy wyciek danych jest bardzo niepożądany.

Dowiedz się jakie zabezpieczenia aplikacji stosuje dostawca. Jak często robi backup danych? Gdzie dane są przechowywane?

Wybierz świadomie


Zmiana systemu, przenoszenie się, wprowadzanie danych to spore koszty. Takich migracji raczej nie robi się często. Dlatego ważne jest, by wybór systemu CRM był świadomy i przemyślany.

Chcesz przetestować mój system?


Istnieje już taki gotowy system, z wieloma funkcjonalnościami dostosowanymi do potrzeb agencji eventowej. Co więcej, system jest elastyczny i można go rozbudować o dodatkowe moduły dostosowane do Twoich potrzeb.

Kliknij poniżej i zobacz:

System CRM dla agencji eventowych

Zobacz Demo

© 2019 crmeventowy.pl - KODERiUM

Demo | Kontakt | Polityka Prywatności | Blog


Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?
Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?
Co można zautomatyzować w firmie dzięki systemowi CRM?