Efektowne zarządzanie agencją eventową, czyli dlaczego agencja eventowa powinna korzystać z systemu CRM

Dlaczego agencja eventowa powinna korzystać z systemu CRM

Prowadzenie agencji eventowej to ogromne wyzwanie. Wielu podwykonawców, osób kontaktowych, ogrom umów i jeszcze więcej faktur. Kiedy nad jednym wydarzeniem pracuje kilka osób, trudno nie pogubić się w chaosie.

Jeśli arkusz kalkulacyjny w Excelu, pliki w Wordzie i dziesiątki maili Cię przytłaczają, sugeruję rozejrzeć się za rozwiązaniem, które w jednym miejscu zbierze wszystkie dokumenty, kontakty, notatki i aktualizacje związane z wydarzeniem.

Być może zacząłeś nawet testować systemy CRM, ale żaden nie był w stanie sprostać wszystkim problemom, z którymi boryka się Twoja branża. Może zatem warto poszukać systemu CRM stworzonego specjalnie dla agencji eventowych?

Dlaczego agencja eventowa powinna korzystać z systemu CRM?


Powodów, dla których system CRM dla agencji eventowych jest doskonałym rozwiązaniem, jest co najmniej kilka. Wszystkie skupiają się na jednym celu – utrzymaniu porządku.

Dane klientów w jednym miejscu


Agencje eventowe, przy organizacji wydarzeń, współpracują często z dużymi firmami. Najczęściej jest parę osób, które są odpowiedzialne za kontakt z agencją.

Jeśli dodatkowo w Twojej agencji jest kilka osób, które pracują nad jednym wydarzeniem, łatwo pogubić się w wymienianych mailach i telefonach.

Dzięki systemowi CRM dla agencji eventowych, wszystkie kontakty będą w jednym miejscu. Do każdego klienta możesz przypisać wiele osób kontaktowych.

Efektowne zarządzanie projektem


W systemie może pracować wielu pracowników. Możesz przypisać klienta do konkretnego pracownika i mieć podgląd, co zostało już załatwione.

Dzięki systemowi CRM masz dużo większą kontrolę nad przebiegiem projektów. Z poziomu CRM-u możesz zlecać zadania swoim pracownikom i przypisywać ich do projektów.

Szybkie generowanie dokumentów

Obraz aymane jdidi z Pixabay

Oświetlenie, dekoracje, catering, druk, dźwięk. Każde z tych elementów to inny podwykonawca. Każdy podwykonawca potrzebuje umowy. Umowa musi zostać zaakceptowana przez obie strony.

Często przechodzi poprawki. Do tego dochodzi faktura. Samych faktur może być klika: proforma, zaliczkowa, końcowa. Rachunek jest prosty. Ogrom dokumentów.

Dzięki systemowi CRM dla agencji eventowej będziesz mógł zebrać dokumenty w jednym miejscu. Każda osoba, która powinna, będzie mieć do nich łatwy dostęp.

Co więcej, generowanie dokumentów, również odbywa się w systemie CRM. Jednym kliknięciem wygenerujesz zamówienie.

Możesz też wystawić fakturę i pobrać ją do pliku PDF. Stworzysz też umowę, którą od razu możesz wysłać do podwykonawcy.

Porządek, przejrzystość i intuicyjność. Właśnie tym charakteryzuje się system CRM dedykowany dla agencji eventowej.

Zachęcam do wypróbowania systemu i podzielenia się wrażeniami. Pamiętaj, że system można rozbudować o dodatkowe moduły tak, żeby był w 100% dostosowany do Twoich potrzeb. Zachęcam do kontaktu.

Zobacz Demo

© 2019 crmeventowy.pl - KODERiUM

Demo | Kontakt | Polityka Prywatności | Blog


Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?
Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?
Co można zautomatyzować w firmie dzięki systemowi CRM?