BLOG

Klienci w systemie CRM dla agencji eventowej

Klienci w systemie CRM dla agencji eventowej

Bez względu na to, czy Twoja agencja eventowa zajmuje się organizacją koncertów, imprez dla dzieci czy konferencji, potrzebujesz bezwzględnie dwóch rzeczy, żeby prowadzić agencję eventową i nie zbankrutować: podwykonawców oraz, przede wszystkim, klientów. Dzisiaj więc powiem Ci, jak CRM dla agencji eventowych może pomóc w usprawnieniu pracy z klientami. Omówię dokładnie panel klienta w systemie CRMeventowy.

Podwykonawcy w systemie CRM dla agencji eventowej

Podwykonawcy w systemie CRM dla agencji eventowej

Specyfika pracy agencji eventowych jest taka, że korzystają one z usług wielu podwykonawców. Nic dziwnego, ciężko oczekiwać, żeby ta sama firma zapewniła catering, udekorowała salę, wydrukowała zaproszenia, zadbała o oświetlenie i jeszcze wystąpiła na scenie. Zazwyczaj każdą z tych usług wykonuje inna firma. W tym artykule pokażę Ci, jak można zorganizować swoją bazę podwykonawców w systemie CRM i jakie opcje w tym zakresie daje CRM dla agencji eventowej.

Co klienci mogą zyskać dzięki korzystaniu z Twojego systemu CRM?

Co klienci mogą zyskać dzięki korzystaniu z Twojego systemu CRM?

System CRM kojarzy się przede wszystkim z systemem wewnętrznym. Czyli takim, z którego korzystasz Ty i Twoi współpracownicy. Nie musi tak być. Jeśli chcesz, możesz nadać dostęp do systemu CRM swoim klientom. Zastanawiasz się, po co miałbyś to robić? Pozwól, że wyjaśnię Ci, jak klient może na tym skorzystać. Pamiętaj – zadowolony klient to największa korzyść dla Ciebie.

Jak przekonać pracowników do korzystania z systemu CRM?

Jak przekonać pracowników do korzystania z systemu CRM?

Jednym z głównych problemów, z jakim borykają się przedsiębiorcy, którzy chcą wprowadzić CRM w swojej firmie, jest opór pracowników. Kluczem do efektywnego wdrożenia systemu CRM w firmie jest przedstawienie CRM-u jako narzędzia, które ma rozwiązać problemy pracowników, a nie utrudniać im życie.

Co można zautomatyzować dzięki systemowi CRM?

Co można zautomatyzować w firmie dzięki systemowi CRM?

Jednym z głównych powodów, dla których rozważasz zakup systemu CRM, jest lepsza organizacja pracy i oszczędność czasu. Oba te cele można osiągnąć, ponieważ system CRM umożliwia zautomatyzowanie wielu procesów, które wykonujesz w firmie Ty lub Twoi pracownicy.

Jakie informacje agencja eventowa może szybko uzyskać z systemu CRM?

Jakie informacje agencja eventowa może szybko uzyskać z systemu CRM?

Największą zaletą systemu CRM dla agencji eventowej jest uporządkowanie danych. Czy wiesz, jakie informacje agencja eventowa możesz szybko uzyskać z systemu CRM?

Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?

Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?

Jeśli zastanawiasz się nad zakupem systemu CRM w swojej agencji eventowej, jednym z powodów, które stopują Cię przed działaniem, może być strach przed wdrożeniem. Ten artykuł opisuje pierwsze kroki, które koniecznie musisz wykonać, jeśli chcesz skutecznie wdrożyć system CRM w agencji eventowej.

Ile kosztuje system CRM dla agencji eventowej?

Ile kosztuje system CRM dla agencji eventowej? Co trzeba wziąć pod uwagę przy porównywaniu cen?

Kiedy zaczynasz wybierać system, sprawdzasz funkcje i ceny. Na co trzeba zwrócić uwagę, kiedy porównujesz ceny? Ile system CRM powinien kosztować? Czy wiesz, skąd te ceny się biorą? Ten artykuł da Ci odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania.

Dlaczego listę zadań warto mieć w systemie CRM?

Dlaczego listę zadań warto mieć w systemie CRM?

Praca nad eventem to niekończąca się lista zadań do wykonania. Zadania mają bardzo różny charakter i dotyczą wielu spraw. W tym artykule opiszę, dlaczego listę zadań warto trzymać w systemie CRM.

Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej

Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?

Jeśli wciąż cała Twoja agencja eventowa przechowuje dane klientów, podwykonawców, projektów w arkuszach Excela, to pora przesiąść się na zintegrowany system CRM, gdzie wszelkie te dane będą w jednym miejscu i każdy pracownik będzie miał do nich dostęp. Pomogę Ci wybrać taki system, który spełni specyficzne oczekiwania agencji eventowej.

Dlaczego agencja eventowa powinna korzystać z systemu CRM

Efektowne zarządzanie agencją eventową, czyli dlaczego agencja eventowa powinna korzystać z systemu CRM

Prowadzenie agencji eventowej to ogromne wyzwanie. Wielu podwykonawców, osób kontaktowych, ogrom umów i jeszcze więcej faktur. Kiedy nad jednym wydarzeniem pracuje kilka osób, trudno nie pogubić się w chaosie.

Zobacz Demo

© 2019 crmeventowy.pl - KODERiUM

Demo | Kontakt | Polityka Prywatności | Blog


Jaki wybrać system CRM dla agencji eventowej?
Jak zacząć wdrażać system CRM w agencji eventowej?
Co można zautomatyzować w firmie dzięki systemowi CRM?