Bez względu na to, czy Twoja agencja eventowa zajmuje się organizacją koncertów, imprez dla dzieci czy konferencji, potrzebujesz bezwzględnie dwóch rzeczy, żeby prowadzić agencję eventową i nie zbankrutować: podwykonawców oraz, przede wszystkim, klientów. Dzisiaj więc powiem Ci, jak CRM dla agencji eventowych może pomóc w usprawnieniu pracy z klientami. Omówię dokładnie panel klienta w systemie CRMeventowy.
Specyfika pracy agencji eventowych jest taka, że korzystają one z usług wielu podwykonawców. Nic dziwnego, ciężko oczekiwać, żeby ta sama firma zapewniła catering, udekorowała salę, wydrukowała zaproszenia, zadbała o oświetlenie i jeszcze wystąpiła na scenie. Zazwyczaj każdą z tych usług wykonuje inna firma. W tym artykule pokażę Ci, jak można zorganizować swoją bazę podwykonawców w systemie CRM i jakie opcje w tym zakresie daje CRM dla agencji eventowej.
System CRM kojarzy się przede wszystkim z systemem wewnętrznym. Czyli takim, z którego korzystasz Ty i Twoi współpracownicy. Nie musi tak być. Jeśli chcesz, możesz nadać dostęp do systemu CRM swoim klientom. Zastanawiasz się, po co miałbyś to robić? Pozwól, że wyjaśnię Ci, jak klient może na tym skorzystać. Pamiętaj – zadowolony klient to największa korzyść dla Ciebie.
Jednym z głównych problemów, z jakim borykają się przedsiębiorcy, którzy chcą wprowadzić CRM w swojej firmie, jest opór pracowników. Kluczem do efektywnego wdrożenia systemu CRM w firmie jest przedstawienie CRM-u jako narzędzia, które ma rozwiązać problemy pracowników, a nie utrudniać im życie.
Jednym z głównych powodów, dla których rozważasz zakup systemu CRM, jest lepsza organizacja pracy i oszczędność czasu. Oba te cele można osiągnąć, ponieważ system CRM umożliwia zautomatyzowanie wielu procesów, które wykonujesz w firmie Ty lub Twoi pracownicy.
Największą zaletą systemu CRM dla agencji eventowej jest uporządkowanie danych. Czy wiesz, jakie informacje agencja eventowa możesz szybko uzyskać z systemu CRM?
Jeśli zastanawiasz się nad zakupem systemu CRM w swojej agencji eventowej, jednym z powodów, które stopują Cię przed działaniem, może być strach przed wdrożeniem. Ten artykuł opisuje pierwsze kroki, które koniecznie musisz wykonać, jeśli chcesz skutecznie wdrożyć system CRM w agencji eventowej.
Kiedy zaczynasz wybierać system, sprawdzasz funkcje i ceny. Na co trzeba zwrócić uwagę, kiedy porównujesz ceny? Ile system CRM powinien kosztować? Czy wiesz, skąd te ceny się biorą? Ten artykuł da Ci odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania.
Praca nad eventem to niekończąca się lista zadań do wykonania. Zadania mają bardzo różny charakter i dotyczą wielu spraw. W tym artykule opiszę, dlaczego listę zadań warto trzymać w systemie CRM.
Jeśli wciąż cała Twoja agencja eventowa przechowuje dane klientów, podwykonawców, projektów w arkuszach Excela, to pora przesiąść się na zintegrowany system CRM, gdzie wszelkie te dane będą w jednym miejscu i każdy pracownik będzie miał do nich dostęp. Pomogę Ci wybrać taki system, który spełni specyficzne oczekiwania agencji eventowej.
Prowadzenie agencji eventowej to ogromne wyzwanie. Wielu podwykonawców, osób kontaktowych, ogrom umów i jeszcze więcej faktur. Kiedy nad jednym wydarzeniem pracuje kilka osób, trudno nie pogubić się w chaosie.